Niedawno wprowadziliśmy na polski rynek nowe narzędzie dla e-commerce - SMART ATTRIBUTION. Jest ono dostępne na wyłączność w naszej sieci i zmienia całkowicie zasady przyznawania prowizji dla Wydawców. Przygotowaliśmy krótki poradnik na temat jego funkcjonowania. Sprawdź ile możesz zyskać.
Czym jest atrybucja?
Atrybucja w afiliacji to mechanizm przypisania prowizji określonemu Wydawcy. Najczęściej stosowanym modelem jest model „last-click” wynagradzający tego, do którego należał ostatni klik prowadzący do zakupu. Wielu Wydawcom ogranicza to możliwości zarobienia prowizji w modelu CPS, ponieważ często nie są ostatnim punktem na ścieżce konwersji.
Z pomocą przychodzi Smart Attribution!
Dzięki niemu możesz zarabiać więcej, nawet jeśli do tej pory działania w modelu CPS były dla Ciebie zupełnie nieopłacalne. Nasz model polega na przypisaniu określonej wagi każdemu Wydawcy biorącemu udział w ścieżce zakupowej. Cały czas masz dostęp do analizy ścieżki i widzisz w jakim stopniu przyczyniłeś się do konwersji. Jeśli Twoje działania reklamowe miały kontakt z użytkownikiem, który finalnie dokonał zakupu, otrzymujesz wynagrodzenie.
Co możesz zyskać jako Wydawca?
1. Zwiększenie liczby sprzedaży i prowizji CPS
Dzięki optymalizacji całego lejka sprzedażowego wspólnymi działaniami doprowadzamy do większej liczby konwersji u naszych Klientów. Dzięki temu zarabiasz więcej!
2. Wynagrodzenie za udział
Każdy Wydawca biorący udział w ścieżce konwersji otrzymuje wynagrodzenie.
3. Przejrzystość działań
Masz dostęp do informacji w jakim stopniu przyczyniłeś się do dokonania zakupu. Możesz to sprawdzić w zakładce Reporting/Conversions.
4. Mniejszy poziom odrzucanych transakcji
W związku z tym, że Reklamodawcy wynagradzają za udział w ścieżce zakupowej, a nie za doprowadzenie do sprzedaży w „last click”, nie odrzucają transakcji w których „last clickiem” była na przykład kampania w Google w CPC. Ponownie – zarabiasz więcej!
5. Bezproblemowa integracja
Nic się nie zmienia – cały proces technologiczny jest po naszej stronie. Ty pobierasz materiały promocyjne i dokonujesz rozliczeń w ten sam sposób.
W razie pytań skontaktuj się z działem Publishing lub osobą odpowiedzialną za kampanię.