Główne ustawienia konta

W tym artykule dowiesz się podstawowych informacji o możliwościach i dostępach jakie umożliwia panel NetSalesMedia. 

Menu użytkownika

 

Aby zarządzać ustawieniami swojego konta, przejdź do górnego prawego rogu interfejsu partnera.
Gdy najedziesz na swoją nazwą i ID rozwinie się menu:

 

 

Możesz wybrać z listy sekcję , którą chcesz odytować. Poniżej znajdziesz omówienie poszczególnych sekcji.

 
Podstawowe informacje

 

W sekcji "Podstawowe informacje" możesz zarządzać swoimi danymi osobowymi (imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe itp.). Ponadto możesz zdefiniować następujące ustawienia:

  • Limit wypłat umożliwia zdefiniowanie minimalnej prowizji, którą musisz uzbierać, aby dokonać wypłaty.
  • W sekcji "newsletter" może określić, czy chcesz otrzymywać newsletter od sieci NetSalesMedia. Pamiętaj, żę w formie newslettera otrzymasz nie tylko newsy o naszej sieci, ale także informacje techniczne o programach, w których uczestniczysz. Jeśli nie zgadzasz się na newsletter, możesz przegapić np. zamknięcie kampanii. Możesz określić czy wiadomości powinny być wysyłane na adres e-mail, do skrzynki odbiorczej konta partnera czy do obu.

Nie zapomnij kliknąć "zapisz" w prawym dolnym roku, gdy dokonasz zmian.

 
Ad space

 

Jeśli klikniesz "Ad space", pojawi się strona zawierająca wszystkie przestrzenie reklamowe zarejestrowane na Twoim koncie. Ad space to przestrzeń, w której emitujesz kampanie dostępne w sieci NetSalesMedia. W większości przypadków będzie to strona internetowa, ale może to być również aplikacja mobilna, narzędzie onsite czy baza mailingowa.

Aby uzyskać wyczerpujące instrukcje na temat zarządzania miejscami reklamowymi, postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w artykule na temat przestrzeni reklamowych.

 
Dane do płatności

 

W sekcji "dane do płatności" możesz sprawdzić i edytować dane wymagane do realizacji płatności. Uwaga: pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe. Poniżej znajdziesz szczegółowy opis wszystkich pól.

  • W polu rodzaj opodatkowania określasz, czy jesteś płatnikiem podatku od wartości dodanej (VAT), czy nie.
  • W polu kraj musisz wybrać państwo, w którym zarejestrowane jest Twoje konto bankowe.
  • W polu właściciel konta musisz podać nazwisko osoby posiadającej konto bankowe, które zamierzasz zarejestrować. Pamiętaj, że może to być również nazwa Twojej firmy.
  • Jeśli w polu rodzaj opodatkowania oznaczyłeś, że jesteś płatnikiem VAT, będziesz musiał podać swój numer identyfikacyjny VAT. Jeśli nie jesteś płatnikiem VAT, możesz wypełnić tutaj zwykły numer identyfikacji podatkowej (NIP).
  • W polu urząd podatkowy możesz wpisać nazwę urzędu podatkowego, w którym jesteś zarejestrowany. Pamiętaj, że to pole jest obowiązkowe tylko wtedy, gdy podlegasz podatkowi VAT.
  • W polu numer konta bankowego / IBAN musisz podać swój numer konta bankowego lub numer IBAN. IBAN to międzynarodowo uzgodniony system identyfikacji rachunków bankowych pomiędzy różnymi państwami. Jest to istotne, gdy Twoje konto bankowe zarejestrowane zostało w kraju europejskim, Bahrajnie, Kostaryce, Dominikanie, Gruzji, Gwatemali, Izraelu, Jordanii, Kazachstanie, Kuwejcie, Libanie, Mauretanii, Mauritiusie, Pakistanie, Palestynie, Katarze, Arabii Saudyjskiej, Tunezja, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Brytyjskich Wyspach Dziewiczych. W niektórych przypadkach może to być również istotne, gdy Twoje konto bankowe znajduje się w Algierii, Angoli, Beninie, Burkinie Faso, Burundi, Kamerunie, Zielonym Przylądku, Iranie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Madagaskarze, Mali, Mozambiku, Senegalu i na Ukrainie.
  • W polu SWIFT / BIC musisz wpisać numer SWIFT lub BIC swojego konta bankowego. Oba są kodami IOS 9362, których celem jest identyfikacja Twojego banku ponad granicami. W większości krajów używany jest kod SWIFT; w krajach europejskich bardziej powszechny jest BIC.

Po wypełnieniu powyższych pól, musisz potwierdzić informacje na temat płatności podatku VAT i poprawność wypełnionych danych. Nie zapomnij kliknąć przycisku zapisz, gdy zweryfikujesz podane informacje.

 
Dokumenty płatności

 

W zakładce dokumenty płatności znaleźć możesz przegląd wszystkich utworzonych przez Ciebie wpisów płatności. Aby dowiedzieć się więcej na temat dokumentów płatności, napisz do nas.

 
Dostępy

 

Zakładka dostępy pozwala zarządzać dostępem do platformy. Zawiera dwa panele: górny panel umożliwia zmianę hasła, dolny pozwala zarządzać kluczami dostępu.

Zmiana hasła jest łatwa. Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać dotychczasowe hasło w pierwszym wierszu, a w kolejnych podać i potwierdzić nowe hasło. Następni kliknij przycisk „zapisz”.

Klucz dostępu to w krótki kod, który pozwala na zalogowanie się do interfejsu bez konieczności wpisywania nazwy użytkownika i hasła. Klucze dostępu mogą być udzielane na konkretny czas i dawać dostęp do konkretnych informacji. Jest to bardzo przydatne, gdy chcesz, aby więcej osób miało wgląd do panelu, a jednocześnie nie chcesz, aby były one pełnoprawnymi użytkownikami konta.

 
Co dalej?

 

Teraz, gdy główne ustawienia Twojego interfejsu są gotowe, możesz aplikować o przyjęcie do programów partnerskich.