Jak korzystać z promocji i kodów rabatowych?

O czym należy pamiętać korzystając z kodów?

 

  1. Kody rabatowe są popularnym i efektywnym narzędziem marketingowym. Dlatego też reklamodawcy przywiązują dużą wagę do tego, z kim dzielą się swoimi rabatami. Bardzo często jest tak, że najlepsze promocje zarezerwowane są dla doświadczonych wydawców rabatowych, którzy mogą pochwalić się szerokim zasięgiem strony.
  2. Nasz system pozwala klientom udostępniać kody rabatowe już na poziomie ad media. 
  3. Wynagrodzenia za transakcje, które zostały wykonane za pomocą kodu, który nie był dedykowany dla danego wydawcy, mogą nie zostać uznane i wypłacone. Dlatego korzystaj z kodów, które są udostępnione dla Ciebie w systemie.
  4. Kod rabatowy zdecydowanie ułatwia sfinalizowanie zakupu, a co więcej zmniejsza marżę, jaką zarabia reklamodawca, dlatego klient może zdecydować się na zredukowanie stawki za transakcje przychodzące od wydawców kuponowych.
  5. Korzystając z kodów rabatowych należy także pamiętać, że mają one swój termin ważności. Oczywiście wszystkie te informacje będą dla Ciebie dostępne w szczegółowym opisie promocji, dostępnym w ad mediach danej kampanii – zapoznaj się z nimi przed rozpoczęciem promowania kampanii.
 
Jak zacząć?

 

By sprawdzić, czy reklamodawca udostępnia w swoim programie kody rabatowe, należy wejść w ad media udostępnione w danej kampanii. Pojawi się tam folder „Promocje i kody rabatowe”, który zawierał będzie dwa foldery, takie jak „Promocje” oraz „Kody rabatowe”. W formie text linków udostępnione w nich będą promocje wraz ze szczegółowymi opisami z ich korzystania.

 
Szczegóły kodów rabatowych

 

Po wejściu w ad media (druga ikonka po prawej stronie) ukażą się materiały promocyjne.

 

Zawiera ona wszelkie informacje dotyczące promocji oraz kodów rabatowych. Następnie po lewej stronie należy rozwinąć zakładkę „Promocje i kody rabatowe”, w której znajdują się osobno dwa foldery „Promocje” oraz „Kody rabatowe”.

 

Po rozwinięciu folderu pojawią się szczegóły promocji. Takie jak wielkość rabatu, czas trwania promocji oraz dedykowany link trackujący.