O czym należy pamiętać korzystając z kodów?
- Kody rabatowe są popularnym i efektywnym narzędziem marketingowym. Dlatego też reklamodawcy przywiązują dużą wagę do tego, z kim dzielą się swoimi rabatami. Bardzo często jest tak, że najlepsze promocje zarezerwowane są dla doświadczonych wydawców rabatowych, którzy mogą pochwalić się szerokim zasięgiem strony.
- Nasz system pozwala klientom udostępniać kody rabatowe już na poziomie ad media.
- Wynagrodzenia za transakcje, które zostały wykonane za pomocą kodu, który nie był dedykowany dla danego wydawcy, mogą nie zostać uznane i wypłacone. Dlatego korzystaj z kodów, które są udostępnione dla Ciebie w systemie.
- Kod rabatowy zdecydowanie ułatwia sfinalizowanie zakupu, a co więcej zmniejsza marżę, jaką zarabia reklamodawca, dlatego klient może zdecydować się na zredukowanie stawki za transakcje przychodzące od wydawców kuponowych.
- Korzystając z kodów rabatowych należy także pamiętać, że mają one swój termin ważności. Oczywiście wszystkie te informacje będą dla Ciebie dostępne w szczegółowym opisie promocji, dostępnym w ad mediach danej kampanii – zapoznaj się z nimi przed rozpoczęciem promowania kampanii.
Jak zacząć?
By sprawdzić, czy reklamodawca udostępnia w swoim programie kody rabatowe, należy wejść w ad media udostępnione w danej kampanii. Pojawi się tam folder „Promocje i kody rabatowe”, który zawierał będzie dwa foldery, takie jak „Promocje” oraz „Kody rabatowe”. W formie text linków udostępnione w nich będą promocje wraz ze szczegółowymi opisami z ich korzystania.
Szczegóły kodów rabatowych
Po wejściu w ad media (druga ikonka po prawej stronie) ukażą się materiały promocyjne.
Zawiera ona wszelkie informacje dotyczące promocji oraz kodów rabatowych. Następnie po lewej stronie należy rozwinąć zakładkę „Promocje i kody rabatowe”, w której znajdują się osobno dwa foldery „Promocje” oraz „Kody rabatowe”.
Po rozwinięciu folderu pojawią się szczegóły promocji. Takie jak wielkość rabatu, czas trwania promocji oraz dedykowany link trackujący.