Jak sprawdzić adres URL śledzenia?


Właściwości śledzenia URL

 

Adres śledzenia URL to adres URL, za pomocą którego użytkownicy Twojej przestrzeni reklamowej są kierowani na witryny Klientów, których reklamujesz. Zapewniają również prawidłowe śledzenie transakcji. Od czasu do czasu możesz znaleźć się w sytuacji, w której chcesz sprawdzić, czy śledzone adresy URL zintegrowane z przestrzenią reklamową są nadal aktywne, dla których przestrzeń reklamowa została wyczyszczona, do którego reklamodawcy należą itp. Aby znaleźć wszystkie właściwości śledzącego adresu URL, wszystko co musisz zrobić, to użyć funkcji sprawdzania adresu URL monitorowania w interfejsie partnera.

 
Sprawdzanie adresu URL śledzenia

 

Aby sprawdzić swój link monitorujący, upewnij się, że jesteś zalogowany do interfejsu użytkownika partnera i kliknij "check tracking" w menu nawigacji. Przeniesie Cię to do strony, gdzie w odpowiednim oknie będziesz mógł wkleić swój tracking link. Jeśli klikniesz przycisk „check tracking URL”, po prawej stronie pojawi się panel zawierający wszystkie właściwości adresu URL śledzenia. Strona będzie wyglądała mniej więcej tak:

Jak widać, przegląd właściwości zawiera informacje o partnerze (na wypadek, gdyby sprawdzano adres URL śledzenia innego partnera), reklamodawcę, do którego należy, przestrzeń reklamową, dla której została ona wyczyszczona (jest to szczególnie ważne kiedy pracujesz z wieloma przestrzeniami reklamowymi) i mediów reklamowych, z którymi jest powiązany. Pamiętaj, że Twój link monitorujący musi być w stanie nienaruszonym, aby funkcja działała.