Pulpit


Pierwsze kroki

 

Pulpit to strona, na której znajdziesz się od razu po zalogowaniu. Jeśli przeszedłeś do innej strony w interfejsie i chcesz powrócić do pulpitu, wybierz z menu nawigacji "Pulpit".

 
Przykładowy wygląd pulpitu:
 
 
 
Przegląd prowizji:

 

Pierwszy widget na pulpicie to przegląd prowizji. Zawiera on podsumowanie prowizji przyznanych Ci za transakcje wygenerowane w emitowanych przez Ciebie kampaniach. W widgecie znajdziesz trzy różne liczby:

  • Pierwsza liczba przedstawia prowizje za otwarte transakcje. Pamiętaj, że jeszcze nie możesz być pewien tej prowizji i nie możesz jej wypłacić. Jest to podsumowanie transakcji otwartych,
    czyli takich, które mogą zostać anulowane w procesie walidacji np. z powodu nieopłacenia transakcji przez użytkownika. Kwota ta jest aktualizowana codziennie.
  • Druga liczba przedstawia Twoją potwierdzoną prowizję. Jest to kwota prowizji za transakcje,
    które zostały już potwierdzone przez reklamodawców. Otrzymasz ją po zakończonej walidacji. Zwykle odbywa się to około 25 dnia kolejnego miesiąca. Liczba ta jest aktualizowana co godzinę.
  • Trzecia liczba przedstawia kwotę Twojej ostatniej wypłaty. Może mieć dwa różne statusy:
    o Jeśli kwota jest oznaczona jako "potwierdzona", oznacza to, płatność została zatwierdzona, a pieniądze zostaną wkrótce przekazane na Twoje konto bankowe.
    o Jeśli kwota jest oznaczona jako "zapłacona", prowizja została przekazana na Twoje konto bankowe. Zwykle znajdziesz także datę przelewu. Pamiętaj, że możesz bezpośrednio przejść do wykonananaych już płatności, klikając "dokument płatności" w prawym górnym rogu widgetu.

Aby uzyskać więcej informacji na temat procesu płatności, napisz do nas na wydawcy@netsalesmedia.pl.

 
Przegląd efektywności:

 

Widżet ten pozwala uzyskać szybki przegląd efektywności prowadzonych przez Ciebie kampanii.

W dolnej części wykresu możesz wybrać, czy chcesz sprawdzić liczbę wyświetleń, kliknięcia, transakcje i/lub kwoty prowizji. Kolory przycisków odpowiadają liniom widocznym na diagramie. Tuż nad wykresem możesz wybrać okres, którego efektywność chcesz sprawdzić. Zauważ, że możesz również porównać różne okresy, na przykład zestawić ze sobą ostatni tydzień z siedmioma dniami wstecz, lub zestawić ze sobą ostatnie trzydzieści dni z miesiącem poprzednim.

W prawym dolnym rogu widżetu znajdziesz kilka dodatkowych wskaźników, które możesz sprawdzić:

  • Współczynnik klikalności (CTR), mówiący o tym, jaki (średnio) procent wyświetleń jest zakończonych klikiem.
  • Współczynnik konwersji (CR), tj. procent kliknięć (średnio) prowadzących do konwersji.
  • Prowizja za tysiąc wyświetleń (eCPM), tj. współczynnik mówiący o tym, jaki był średni koszt tysiąca wyświetleń w prowadzonych przez Ciebie działaniach.
  • Prowizja za kliknięcie (eCPC), tj. współczynnik mówiący o tym, jaki był średni koszt klika w prowadzonych przez Ciebie działaniach.
  • Prowizja za (określone) akcje (eCPA), tj. współczynnik mówiący o tym, jaki był średni koszt wykonania akcji w prowadzonych przez Ciebie działaniach.