Program partnerski  UPC

UPC

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług: telewizji, światłowodowego internetu oraz telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą w Polsce sieć. Kontakt z bliskimi, dostęp do informacji czy rozwój biznesu stają się z UPC jeszcze prostsze, przynosząc radość z każdej chwili. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się prawie 3,3 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce.

Opis programu partnerskiego UPC

Program realizowany jest w modelu CPA

Przez nowego klienta rozumiemy podpisanie przez abonamenta nowej umowy.
Przez powracającego klienta rozumiemy zwiększenie posiadanego pakietu bądź przedłużenie umowy.

 

Stawki w programie:
150 PLN nowy klient

30 PLN powracający klient

 

Opiekunem kampanii jest Nina Majkowska (nina.majkowska@cubegroup.pl).

 

Dozwolone kanały: 

Cashback/Loyalty: TAK | Witryny rabatowe: TAK | Mailing: NIE | Porównywarki: NIE | Subnetworki: TAK | SEM: NIE

 

Ważność cookies: 30 dni

 

Informujemy, że w związku z wykonywaniem umowy związanej z współpracą z NSM (Regulamin współpracy), po przyłączeniu do Programu, Twoje dane osobowe mogą być udostępnione Reklamodawcy.