Program partnerski  Plush

Plush

Plush to marka stworzona przez sieć komórkową Plus, której operatorem jest Polkomtel. W kampanii rozliczamy się za sprzedaż (CPS) czyli za podpisanie umowy abonamentowej.

Opis programu partnerskiego Plush

Program realizowany jest w modelu CPS= 80 PLN za zrealizowane zamówienie.

Zrealizowanym zamówieniem jest podpisanie umowy abonamentowej.

 

W kampanii obowiązuje absolutny zakaz działań typu cashback.

 

Opiekunem kampanii jest Ewelina Kapuścińska (Ewelina.Kapuscinska@cubegroup.pl).

 

Dozwolone kanały:

Cashback/Loyalty: NIE | Witryny rabatowe: NIE | Mailing: NIE | Porównywarki: TAK | Subnetworki: TAK| SEM: NIE

 

Informujemy, że w związku z wykonywaniem umowy związanej z współpracą z NSM (Regulamin współpracy), po przyłączeniu do Programu, Twoje dane osobowe mogą być udostępnione Reklamodawcy.