Program partnerski  Redcoon

Redcoon

Zapraszamy do promowania kampanii Redcoon na swoich powierzchniach reklamowych! Redcoon to jeden z najwiekszych europejskich sklepów internetowych, który specjalizuje się w sprzedaży sprzętu, m.in.: RTV, AGD, sprzętu fotograficznego i komputerowego. Marka obecna jest w 10 krajach europejskich, posiada ponad 2 mln klientów.

Opis programu partnerskiego Redcoon

Program realizowany jest w modelu CPS=3% od wartości koszyka brutto, bez kosztów dostawy. Jest to stawka premium, w ramach rozpoczęcia współpracy NetSalesMedia - Redcoon, mająca na celu wyłonienie najlepiej performujących wydawców.

 

Opiekunem kampanii jest Michał Trela (michal.trela@cubegroup.pl).

 

Dozwolone kanały:

Cashback/Loyalty: TAK | Witryny rabatowe: TAK | Mailing: TAK | Porównywarki: TAK | Subnetworki: TAK| SEM: NIE

 

Ważność cookies: 30 dni

 

 

Informujemy, że w związku z wykonywaniem umowy związanej z współpracą z NSM (Regulamin współpracy), po przyłączeniu do Programu, Twoje dane osobowe mogą być udostępnione Reklamodawcy.