Program partnerski  Estee Lauder

Estee Lauder

Firma Estee Lauder założona została w 1946 r. Zyskała sobie ogólnoświatowe uznanie za elegancję, luksus i nadzwyczajną jakość. Produkty Estee Lauder niosą ze sobą obietnicę najwyższych standardów doskonałości. Dzięki szeroko zakrojonym i dogłębnym badaniom oraz surowym procedurom oceny produktu, firma oferuje produkty do pielęgnacji skóry, makijażu i zapachy, które charakteryzują się zarówno delikatnością, jak i wysoką skutecznością.

Opis programu partnerskiego Estee Lauder

Program realizowany jest w modelu CPS=6% od wartości koszyka brutto, bez kosztów dostawy.

 

Opiekunem kampanii jest Ewelina Kapuścińska (ewelina.kapuscinska@cubegroup.pl).

 

Dozwolone kanały:

 

Cashback/Loyalty: TAK | Witryny rabatowe: TAK | SM: TAK | Porównywarki: TAK | Subnetworki: TAK| SEM: TAK | SEO: NIE | Call Center: NIE | SEM (brand): NIE

 

Dołączamy zasady Brand Safety marki Estee Lauder. Zgłoszenie do kampanii oznacza, że Wydawca zapoznał się z zasadami i deklaruje, że będzie prowadził działania zgodne z przedstawionymi wymaganiami marki.

 

(http://cdn.netsalesmedia.pl/manuals/image/ELC_Brand_Safety%20Filters.pdf)

 

Ważność cookies: 30 dni

 

Informujemy, że w związku z wykonywaniem umowy związanej z współpracą z NSM (Regulamin współpracy), po przyłączeniu do Programu, Twoje dane osobowe mogą być udostępnione Reklamodawcy.