Program partnerski  T-Mobile

T-Mobile

T-Mobile jest czwartym operatorem komórkowym w Polsce pod względem liczby abonentów, obsługującym ponad 12 mln klientów. Świadczy usługi telekomunikacyjne dla klientów indywidualnych i biznesowych. Dzięki rozpoczętej w 2014 roku integracji z GTS Poland może oferować, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, także zakres usług ICT. Tym samym z operatora mobilnego, T-Mobile Polska stał się operatorem zintegrowanym. Obejmuje niemal 100% populacji Polski zasięgiem sieci 3G, a w czerwcu 2015 roku obejmował ponad 75% populacji zasięgiem mobilnego dostępu do Internetu w technologii 4G LTE.

Opis programu partnerskiego T-Mobile

Program realizowany jest w modelu CPO = 65 PLN (wartość netto za nowego Klienta B2C)

oraz 7 PLN (wartość netto za przedłużenie umowy) 

oraz 6 PLN ( za zostawienie numeru telefonu)

 

Opiekunem kampanii jest Paweł Sysiak (pawel.sysiak@cubegroup.pl).

 

 

Dozwolone kanały: 

 

Cashback/Loyalty: TAK | Witryny rabatowe: TAK | Mailing: TAK | Porównywarki: TAK | Subnetworki: TAK | SEM: NIE