O nas
Jesteśmy rzetelnym partnerem w marketingu afiliacyjnym. Współpracujemy z kilkunastoma tysiącami Wydawców w Polsce i na świecie.
Należymy do Cube Group — lidera digital marketingu w Polsce. Nasze efektywne kampanie były wielokrotnie nominowane i nagradzane w konkursach branżowych.


European Performance Marketing Awards
Wyróżnienie w kategorii Best in Technology & Telecoms za kampanię dla home.pl
Wyróżnienie w kategorii Best in Technology & Telecoms za kampanię dla home.pl


Srebrny Efekton
w kategorii Telekomunikacja za kampanię dla Orange
w kategorii Telekomunikacja za kampanię dla Orange


Srebrny Efekton
w kategorii Moda za kampanię dla Answear.com
w kategorii Moda za kampanię dla Answear.com


Srebrny MIXX Awards
w kategorii Direct response and lead generation za kampanię dla Promedica24
w kategorii Direct response and lead generation za kampanię dla Promedica24
Dołącz do nas!
Nieważne czy masz małą stronę internetową, bloga czy bazę subskrybentów - w naszym portfolio znajdziesz wiele różnych interesujących możliwości. Gwarantujemy wsparcie i obsługę na najwyższym poziomie, nasz zespół Affiliate Managerów jest do Twojej dyspozycji.
ZAREJESTRUJ SIĘ →NetSalesMedia to
ZOSTAŃ WYDAWCĄ →Najczęściej zadawane pytania
NetSalesMedia to nowa sieć afiliacyjna, która powstała dzięki połączeniu sieci NetSales oraz SalesMedia. W ramach NetSalesMedia
dostępne będą wszystkie kampanie, w których wcześniej mogłeś działać w NetSales oraz w SalesMedia… i wiele więcej ☺
Obie sieci od zawsze były ze sobą mocno związane i działały w ramach jednej spółki. Od dłuższego czasu pracujemy nad tym, aby
zintegrować je w jeden system. Teraz w końcu łączymy się, żeby nasi Wydawcy mogli wszystkie swoje działania prowadzić na jednej
platformie. Dzięki temu znacznie łatwiejsze będzie raportowanie, analityka i rozliczenia.
Przede wszystkim zmieniamy system trackingowy. Nasz nowy panel posiada wiele nowych funkcji, oparty jest o technologię najnowszej
generacji i odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku. W NetSalesMedia możemy dokładnie mierzyć ścieżki konwersji
(także cross device), co pozwoli nam jeszcze bardziej transparentnie i sprawiedliwie rozliczać prowizje. Wydawcom system daje zaawansowane
możliwości raportowania, ma także znacznie bardziej przyjazny interface, który jest znacznie łatwiejszy w obsłudze, dzięki czemu szybciej
znajdziesz interesujące Cię oferty i sprawdzisz na bieżąco swoje wyniki.
Nie, w nowym systemie będzie to jedno konto. W poprzednim systemie Wydawcy nie mieli możliwości dodawania kilku powierzchni reklamowych
(ad space) w ramach konta Wydawcy. W związku z tym dozwolone było zakładanie wielu kont, aby odróżnić działania na różnych stronach
internetowych. W naszym nowym systemie Wydawca może posiadać jedno konto, do którego przypisać może wiele powierzchni reklamowych i
w prosty sposób odróżniać działania w raportach.
Konta Wydawców, którzy byli aktywni w NetSales i/lub SalesMedia w ostatnich miesiącach, zostały zmigrowane automatycznie. Ci Wydawcy otrzymają
maila informującego o utworzeniu konta i instrukcję pierwszego logowania. Jeżeli nie otrzymałeś takiego maila, sprawdź foldery spam, oferty i inne.
Jeżeli mimo to nie znajdziesz wiadomości - skontaktuj się z nami: wydawcy@netsalesmedia.pl
Powinieneś otrzymać od nas maila z informacją o utworzeniu konta Wydawcy w NetSalesMedia. Znajdziesz w nim link, który przeniesie Cię na stronę z
formularzem, gdzie poprosimy Cię o zweryfikowanie i uzupełnienie danych oraz zaakceptowanie nowego regulaminu i zgód na przetwarzanie danych osobowych.
Po zakończeniu tego procesu, otrzymasz wiadomość z loginem i hasłem.
Jeżeli jesteś pewien, że Twoje konto nie zostało automatycznie przeniesione do NetSalesMedia, kliknij TU i podążaj za instrukcją. Rejestracja zajmie nie więcej
niż klika minut. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości – jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Przejście na nowy system trackingowy było w pełni bezpiecznym i szczegółowo zaplanowanym procesem. Kampanie z NetSales i SalesMedia były stopniowo przenoszone na NetSalesMedia.
Migrację kampanii z NetSales zakończyliśmy w listopadzie 2018 roku, a dostęp do platformy NetSales był możliwy do końca 2018 roku. Migrację kampanii
SalesMedia zamknęliśmy w kwietniu 2019 roku i dostęp do platformy został zamknięty 1 czerwca 2019 roku.
Wypłaty prowizji naliczonych w SalesMedia i NetSales są nadal dostępne. Zgodnie z Regulaminem współpracy masz na to 2 lata od daty zakwalifikowania ich do wypłaty.
Jeśli nie jesteś pewien, czy masz jakąś niewypłaconą prowizję ze swojego konta w NetSales lub SalesMedia, skontaktuj się z naszym działem płatności: platnosci@netsalesmedia.pl.
Regulamin dostępny jest pod tym adresem.