Program partnerski Groupon
Groupon
Groupon to najbardziej znany portal zakupów grupowych, który powstał w 2008 roku. Za pomocą strony Groupon.pl można korzystać z ofert z wielu różnych branży takich jak wycieczki, lokalne atrakcje, gastronomia, które dostępne są z wieloprocentowym rabatem.
Opis programu partnerskiego Groupon
Program realizowany jest w modelu CPS=1,5% ; 5% ; 9%
Wydawcy wynagradzani są za poprawnie wygenerowane i zaakceptowane przez Klienta zamówienia w modelu CPS: 1,5% Multikino, 5% Pozostałe, 9% Twoje miasto, 9% Wyjazdy.
Opiekunem kampanii jest Aleksandra Gąsiorowska (aleksandra.gasiorowska@cubegroup.pl).
Dozwolone kanały:
Cashback/Loyalty: TAK | Witryny rabatowe: TAK | Mailing: NIE | Porównywarki: NIE | Subnetworki: TAK | SEM: NIE
Ważność cookies: 30 dni
Informujemy, że w związku z wykonywaniem umowy związanej z współpracą z NSM (Regulamin współpracy), po przyłączeniu do Programu, Twoje dane osobowe mogą być udostępnione Reklamodawcy.