Program partnerski  Groupon

Groupon

Groupon to najbardziej znany portal zakupów grupowych, który powstał w 2008 roku. Za pomocą strony Groupon.pl można korzystać z ofert z wielu różnych branży takich jak wycieczki, lokalne atrakcje, gastronomia, które dostępne są z wieloprocentowym rabatem.

Opis programu partnerskiego Groupon

Program realizowany jest w modelu CPS=1,5% ; 5% ; 9% 

 

Wydawcy wynagradzani są za poprawnie wygenerowane i zaakceptowane przez Klienta zamówienia w modelu CPS: 1,5% Multikino, 5% Pozostałe, 9% Twoje miasto, 9% Wyjazdy.

 

Opiekunem kampanii jest Aleksandra Gąsiorowska (aleksandra.gasiorowska@cubegroup.pl).

 

Dozwolone kanały:

Cashback/Loyalty: TAK | Witryny rabatowe: TAK | Mailing: NIE | Porównywarki: NIE | Subnetworki: TAK | SEM: NIE

 

Ważność cookies: 30 dni

 

 

Informujemy, że w związku z wykonywaniem umowy związanej z współpracą z NSM (Regulamin współpracy), po przyłączeniu do Programu, Twoje dane osobowe mogą być udostępnione Reklamodawcy.