Program partnerski  Lidl Sklep Online

Lidl Sklep Online

Z wydawcami rozliczamy się w stawce CPS 2,8% Opiekunem kampanii jest Małgorzata Kamińska malgorzata.kaminska@cubegroup.pl

Opis programu partnerskiego Lidl Sklep Online

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy.
Z wydawcami rozliczamy się w stawce CPS 2,8%
Opiekunem kampanii jest Małgorzata Kamińska malgorzata.kaminska@cubegroup.pl

Najważniejsze elementy współpracy
- działania muszą obejmować produkty/kategorie związane ze sklepem Lidl online ( nie dopuszczalna jest promocja produktów ze sklepu offline np spożywcze)
- Nie są dopuszczone działania w wyszukiwarkach
- Wydawcy nie mogą umieszczać nieprawdziwych informacji na temat oferty sklepu Lidl (w szczególności wysokości promocji/zniżek)
- Wydawcy nie mogą umieszczać nieprawdziwych informacji na temat benefitów dla użytkowników za kliknięcia i/lub zakupy na lidl-sklep.pl poprzez linki afiliacyjne TD

Cashback/Loyalty: TAK | Witryny rabatowe: TAK | Mailing: NIE | Porównywarki: TAK | Subnetworki: TAK | SEM: NIE